Як краще зварити гараж самому


Зварити гараж

Ціна, яку автолюбитель платить за збереження і захист машини на автостоянках і в гаражах, взятих в оренду, змушує з часом подумати над тим, як вирішити цю проблему. При наявності ділянки землі, що перебуває у власності, гараж зварити самостійно — один із самих недорогих способів надійного захисту автомобіля.

Стаття підкаже, як це зробити правильно своїми руками.

Зміст статті

  • 1 Особливості споруди зварного гаража
    • 1.1 Як виконати монтаж каркасу
    • 1.2 Встановлення воріт
  • 2 Як правильно обшити гараж зовні
  • 3 Утеплення гаража
  • 4 Облаштування підлоги

Особливості споруди зварного гаража

Перш, ніж розпочати будівельні роботи, необхідно розрахувати його розміри, на які впливають габарити автомобіля і можливості замовника.

Оптимальні розміри споруди для зберігання легкових авто:

  • Довжина – 5,5 метрів.
  • Ширина – 3,3 метра.
  • Висота – 2,35 метра.
  • Розміри отвору для гаражних воріт – 3х1,95 метра.

Будівництво всіх будівель і споруд починається з фундаменту.

На вибір його типу під зварної гараж впливають наступні показники:

  • Глибина залягання грунтових вод.
  • Повна навантаження від споруди.
  • Глибина промерзання ґрунту.

Порада: Зварної гараж має порівняно невелику масу, що дозволяє виконати для нього стрічковий неглибокий фундамент.

Послідовність виконання робіт для такої підстави:

  • Проводиться розмітка ділянки.
  • Знімається верхній шар грунту.
  • Риється траншея глибиною приблизно на штик лопати.
  • Дно траншеї засипають сумішшю піску і гравію, трамбується.
  • Встановлюється опалубка. Вона робиться вище рівня землі на 15-20 сантиметрів.
  • Укладається у вигляді решітки арматура, діаметр її елементів береться приблизно сім міліметрів.
  • В траншею заливається бетонний розчин, попередньо вставляються в кожен кут фундаменту закладні елементи — металеві штирі, які повинні бути на 15 сантиметрів вище рівня фундаменту.

Порада: Рівень підстави слід робити вище рівня землі, що запобігає в майбутньому потрапляння грунту та опадів всередину гаража.

Для подальшого монтажу металоконструкцій необхідно дати розчину вистоятися протягом 28 днів, накривши все споруда плівкою, що запобігає швидке висихання бетону.

Підготовка траншеї для заливки бетонного розчину

Як виконати монтаж каркасу

Монтаж металоконструкцій слід починати зі складання каркаса для гаража.

Він повинен бути:

  • Досить міцним.
  • Жорстким.
  • Стійким.

Таким вимогам задовольняє конструкція, зібрана з профільного металопрокату. Для з’єднання деталей між собою застосовується зварювання.

Далі:

  • Підбираються готові або самостійно виконуються креслення для гаража.
  • Купується необхідну кількість матеріалу, і інструмент:
  1. зварювальний апарат;
  2. кутова шліфувальна машинка;
  3. дриль;
  4. шліфувальні круги;
  5. схил і рівень.
  • Розмічаються і вирізаються заготовки.

Всі монтажні роботи будуть виконуватися безпосередньо на місці майбутнього гаража в наступній послідовності:

  • Збирається рама для нижнього поясу.
  • Конструкція фіксується до виступаючих по кутах фундаменту штирів.
  • Встановлюються вертикальні кутові стояки. Для гаража з односхилим дахом передні кутові стійки виконуються на 40 сантиметрів вище задніх.
  • Встановлюється верхній пояс.
  • Для гаража з двосхилим дахом монтуються кроквяні ферми.
  • Ставляться проміжні бічні стійки і перемички.
  • Виконується монтаж воріт.

Каркас для зварного гаража

Установка воріт

Гаражні ворота повинні бути надійними і якісними, а це залежить не тільки від матеріалу виготовлення, типу воріт, але і від того, наскільки зручно вони відкриваються і закриваються. На останні дві вимоги впливають петлі гаражні.

Як правильно приварити їх до воріт, щоб забезпечити точне і рівне закриття стулок, запобігти перекіс, а також не дати воротах деформуватися під власною вагою, допоможе інструкція, яка підкаже критерії їх вибору та способи монтажу.

При цьому:

  • Вибирається форма шарнірів, яка може бути:
  1. циліндрична, найпопулярніший і легко встановлюється вид петель;
  2. шестигранна;
  3. чотиригранна.
  • Визначається кількість елементів, що залежить:
  1. від ваги стулок. На важкі конструкції, маса яких понад 150 кілограм, краще брати три шарніра;
  2. від інтенсивності використання дверного блоку. Навантаження тим більше, чим частіше гараж відкривається і закривається.
  • Підбираються відповідні за розмірами платики для приварки шарнірів. Вони допомагають витримувати навантаження петель навіть при великій масі стулки воріт. Платики приварюються до верхньої і нижньої частин петлі, як видно на фото нижче.

Гаражні петлі з платиками

  • Перед тим, як правильно приварити, петлі гаражні попередньо прихватываются до стулок воріт, витримуючи співвісність шарнірів.
  • Проводиться перевірка того, наскільки ідеально ворота входять в проріз гаража.

Порада: При монтажі воріт слід витримати зазор до 7 міліметрів між стулками.

  • Стулки воріт виставляються у вертикальне положення і пластини петель прихватываются до їх стійок. Першою ставиться нижній шарнір.
  • Контролюється правильність монтажу.

Порада: Остаточно приварювати платики слід після попередньої установки обох стулок, щоб забезпечити їх якісне закриття і відкриття.

  • Петлі обварюються.

Як правильно приварити гаражні петлі, докладно покаже відео.

  • Встановлюються вушка, засувки, замок (див. Установка гаражних замків: як робиться правильно). Одну стулку воріт необхідно жорстко закріпити. Для цього кріпляться накладні засувки зверху і знизу стулки. Для воріт гаража існує кілька видів замків:
  1. навісні. Вони найбільш популярні, а для того, щоб такий замок став більш надійним, його вушка розміщуються якомога ближче до полотна воріт. Це зменшує ризик злому;
  2. урізні;
  3. накладні.

Схема складання воріт і встановлення засувок

Як правильно обшити гараж зовні

Наступний етап будівництва — обшивка гаража.

Матеріалом для обшивки каркаса беруться:

  • Листовий метал товщиною 2,5 -3 міліметра.
  • Профільований лист, з товщиною не менше 1,2 міліметра. Він кріпиться до каркаса гаража саморізами або приварюється по периметру.

Перед складанням необхідно вибрати тип зварювання.

Найпоширеніші для виконання робіт такого роду:

  • Ручне електродугове зварювання.
  • Напівавтоматичне зварювання у вуглекислому газі.

У даному випадку буде використовуватися напівавтоматичне зварювання.

Для гаража такий її вид має ряд переваг перед зварюванням звичайними електродами:

  • Висока якість швів, які виконуються в будь-якому положенні без додаткових підкладок.
  • Можливість зварювання металів малих товщин, зменшується ймовірність пропалювання металу.
  • Мала токсичність при зварюванні елементів і відсутність шкідливих парів.
  • Низька вартість накладання зварювальних швів.
  • Напівавтоматичне зварювання в гаражі дозволяє виконувати якісні зварні шви, а звертатися з таким обладнанням набагато легше навіть новачкові-зварнику. Провести невеликий ремонт автомобіля або іншої техніки можна буде самостійно.

Напівавтомат для зварювальних робіт

Утеплення гаража

Оскільки металевий гараж — самий холодний варіант для зберігання автомобіля, то багато хто задається питанням: чи його слід утеплювати? Однак значні перепади температури повітря здатні призвести до корозії металу машини.

Тому, якщо було прийнято рішення утеплити свій гараж (див. Гараж металевий: як утеплити згідно технології), послідовність виконання робіт буде наступною:

  • Робиться дерев’яна обрешітка всередині гаража з кроком її елементів приблизно 600 міліметрів, що відповідає ширині мата утеплювача. Конструкція обробляється негорючою рідиною.
  • За допомогою будівельного степлера кріпиться гідроізоляція.
  • Укладається утеплювач. Так як гараж — це пожежонебезпечне приміщення, то найчастіше використовується скловата, яка лягає в шаховому порядку у два шари, щоб перекрити нижню стики.
  • Мати зверху обшиваються паробар’єром.
  • Монтується внутрішня обшивка. В якості неї використовуються:
  1. вагонка;
  2. фанера;
  3. ДСП;
  4. ОСП.

Кріплення утеплювача в гаражі

  • Утеплюються ворота.

Порада: Поруч з воротами слід повісити штори з щільної тканини, яка буде утримувати тепло в приміщенні. Найчастіше використовується брезент.

Облаштування підлоги

Підлога в гаражі утеплювати не обов’язково.

При відсутності під гаражем льоху і оглядової ями послідовність виконання робіт виглядає так:

  • Знімається приблизно 20 сантиметрів верхнього шару.
  • Поверхня вирівнюється щебенево-піщаною сумішшю і трамбується.
  • Стелиться гідроізоляційний матеріал.
  • Укладається арматурна сітка.
  • Заливається цементна стяжка або на цементну суміш викладається тротуарна плитка.

Виготовлення зварного гаража дозволяє автовласникові надалі бути спокійним за надійну схоронність свого автомобіля в будь-який час. В ньому також можна зберігати літні і зимові шини, запчастини і багато інших дрібниць, яких вже немає місця в будинку.

Залишити відповідь